Goca Lazarević ne pridaje ozbiljnu pažnju kritikama o svom izgledu. Kao jedna od najuspješnijih pjevačica narodne muzike na našem području, Goca se ističe svojim jedinstvenim izgledom i energijom. Njen mladalački izgled često iznenađuje mnoge, a mnoge mlađe koleginice bi joj mogle pozavidjeti na vitalnosti, iako je već na pragu osme decenije.Na jednom prestoničkom okupljanju, pjevačica je razgovarala s novinarima, otkrivajući razloge rijetkih pojava na crvenom tepihu i svoj odnos prema negativnim komentarima. Istakla je da joj javni događaji više ne pružaju isto zadovoljstvo kao ranije u mlađim godinama. Goca je naglasila promenjena vremena, ističući da sada nije bitno kako je neko snimio pjesmu, već je važno izbjeći kontroverzne situacije koje mogu generisati negativnu reklamu.

Iz tih razloga, izbjegava često pojavljivanje na javnim događajima.”Dok sam bila početnica, uživala sam u crvenim tepisima i glamuroznim događajima, ali sada mi je to gotovo neprijatna obaveza. Ove godine će biti 50 godina kako se bavim ovim poslom, stalno sam pred kamerama, i kada ima puno zvanica i medija, potrebno je nositi nešto posebno, ali za mene je sasvim normalno obući se opušteno, jer sam stalno pred kamerama. Kada vidim koliko žena troši novca na haljine, gledam ih sa čuđenjem, jer ja ne pratim tu priču” – izjavila je pjevačica.Pjevačica naglašava da je potpuno normalno da niste po ukusu svima i da nije potrebno da se svima svidite, a ona je imala sreću jer vjeruje da nikada nije iritirala nikog svojom pojavom niti bila previše upadljiva.

Goca Lazarević ne doživljava kritike kao zlonamjerne, ali priznaje da se, ako dođe do negativnih komentara, to obično dešava među ženskom publikom.”Ponekad se dešava da žene u određenim godinama napišu: ‘Bogami, godine se ne mogu vratiti, zašto ti treba taj mladalački stil?’ Tada ja samo pogledam njen profil, ne kažem ništa i idem dalje. Obično to kaže neko ko ima 120 kilograma” – izjavila je tada za medije.

Preporučujemo