Dva desetljeća prije Višnja (59) pozvala je sestru i njezinu obitelj da posjete njezinu vikendicu na moru u najjužnijem dijelu Dalmacije. Nakon deset dana njena sestra je otišla bez ijedne riječi, pozdrava ili izraza zahvalnosti. Višnja je tek kasnije otkrila razlog sestrine uvrede.

Višnja navodi da njezina sestra nije svjesna što je zamišljala dok je sa suprugom i kćeri odlazila na plažu, no priznaje da prije toga nije bilo razgovora o tome kako će dvije obitelji funkcionirati u zajedničkom kućanstvu. Taj nedostatak komunikacije je mjesto gdje je počelo nesporazum sestara.

Cijelo desetljeće smo moj suprug i ja marljivo radili na izgradnji skromnog doma uz ocean. Iz tjedna u tjedan vikende sam posvećivala pripremanju obroka za radnike, dok smo suprug i ja činili sve što smo mogli kako bismo podržali projekt. Nakon što je kuća bila dovršena, radosno sam uputio poziv svojoj sestri, njezinu mužu i njihovoj 10-godišnjoj kćeri da ostanu tjedan dana. U kući smo bili i suprug, naša 11-godišnja kći i ja. Nažalost, nije dobro ispalo.

“Stigli su za vrijeme ručka, a ja sam ih dočekala, umorna i iscrpljena od dugog puta, zajedno s obrokom. Sve je bilo savršeno posloženo. Osigurala sam im jednu sobu i uputila sestru da se udobno smjesti; sve pogodnosti bile su joj dostupne , i svi bi slobodno djelovali što se tiče dolazaka, odlazaka i kuhanja.

“Samo tri dana kasnije počela je puhati nos, a ja nisam znao koji je razlog. Bioritmovi su nam bili različiti, što me nije zabrinjavalo; navečer bi se okupili na terasi i uživali. No, više nisu dolazili na terasu navečer, do dana odlaska njihova komunikacija s nama nije bila tipična.

Otišla je bez pozdrava.

Rano ujutro desetog dana spakirali su svoje stvari u auto i bez ijedne riječi ili pozdrava krenuli kući. “Tek sam kasnije saznao da su bili uzrujani jer im nisam napunio hladnjak ili im priskrbio doručak, ručak i večeru, a očito se od mene očekivalo da nakon toga operem suđe jer su ONI bili na odmoru. podijeliti dio trotjednog odmora s njima pokazalo se značajnom pogreškom”, dijeli s nama.

Zatim je pojasnila da je ona netko tko ujutro napreduje; za doručak su članovi njezine obitelji jednostavno uzimali sve što su našli, a obično su ručali oko tri sata poslijepodne. Večera se sastojala od kruha, namaza i voća, jer obroke nije pripremala dva puta dnevno. “Pretpostavio sam da će se, kad sam je obavijestio da joj je cijela kuća na raspolaganju, organizirati kako hoće i da neće očekivati ​​da ih ja služim. Prevario sam se. Zato su ona i zet više ne komunicira sa mnom.

Greška nije u obrazovanju.

“Nazvao sam je još jednom kako bih je pitao što misli, a ona je odgovorila rekavši da smo ih previdjeli i da nema ničega u kući. Možete li to vjerovati? Nakon toga sam odlučio da joj se više ne obraćam. To je oštra spoznaja da se osjećala uvrijeđenom, ali ja to ne mogu podnijeti, nisam siguran može li i ona”, primjećuje.

Shvaća da se njezina djeca, sada već odrasli, i sestrina kći i dalje pozdravljaju kad god se sretnu, razmjenjujući rođendanske čestitke bez ikakvog neprijateljstva među sobom. “Naše odrastanje je bilo drugačije; naši su roditelji tijekom života aktivno promovirali obiteljska okupljanja i društvene interakcije. Ne mogu shvatiti što ju je natjeralo da mi toliko dugo zamjera. Možda je to proizašlo iz ljubomore zbog moje kuće na moru – tko zna ?Čini mi se nevjerojatnim da je postala tako neprijateljski nastrojena samo zato što se osjećala zapostavljenom, kao da ima pravo na hotelsku uslugu”, zaključila je.